Skincare review : SIMPLE Soothing Facial Toner

Assalammualaikum dan hai semua,

Hari aku nak buat product review iaitu skin care product oleh jenama Simple. Aku beli toner dia dan memang best sangat bila pakai.




Toner ni aku pakai memang best sebab bila pakai dekat muka memang cepat meresap dekat kulit dan tak melekit sebab toner dia macam air dan tak pekat liquid dia. So bila pakai dekat muka macam kita curah air kat muka. Tapi dalam kandungan bahan dia memang bagus sebab tak ada fragrance, alcohol dan bahan-bahan yang tak sepatutnya la. So memang sesuai la bagi sesiapa yang ada masalah kulit sensitif pakai toner ni. Sesiapa pun boleh pakai toner ni tak kisahlah kulit kering ke kulit berminyak ke atau pun combination. Melainkan ada bahan tak sesuai dengan kulit tu tak boleh buat apalah. Tapi bila pakai toner ni takdelah bagi muka tu cepat glowing ke apa. Aku pakai toner ni pun sebab tak melekit, tu yang best. Ada sesetengah toner tu bila aku pakai memang  melekit dan lambat juga meresap. Tapi toner ni okay 👍, aku suka.


Comments

Popular Posts